1001Emma

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Emma E - 4 oktober 2013 20:09

Skriver på min iPad just nu... Aja men först vill jag tacka smiley för att ha kommenterat på min blogg :)
Och svara på denna fråga där nere eller där uppe.
Jag försökte ta screenshots men det funkade inte eller så har. Eller så har datorn 2 sätt att ta screenshots på så om du skulle
Kunna skriva hur du tar så kanske det blir bättre bild.

Och ännu en gång tack smiley för 2 saker
1. Att du kommentera 2 gånger.
2. Och att genom att du kommenterade så fick jag 60 sidvisningar så om någon
Tittar och läser detta förutom smiley så gå och kommentera och gilla hennes blogg.

(Ger mest tack pga att jag har försökt ha bloggar förut men det har typ aldrig blivit ens lite känt)
Hej då!

Av Emma E - 4 oktober 2013 16:28

 Så jag tänkte tidigare idag....

"Borde jag göra Autumn gravid igen?"

Och sen gjorde jag bara det utan att tänka på att jag hade nedladdat en sim på exchange.

 

2bilder som visar att Autumn är gravid

     

Fint va? nej men jag tar foton med Mobilen sen så fixar jag den pytte lite i paint så aja...

 

NU: Tänker jag göra ett tutorial hur man laddar ner saker på exchange!

 

Steg 1: gå till sims 3 sidan:

 Jag brukar antingen gå på sims 3 start programmet eller googla sims 3 (kunde inte kopiera in länken)

 

Steg 2 Gå till Exchange.

 

Steg 3 Hitta ett föremål eller sims hushåll eller en sim som du vill ha.

 

Steg 4 Tryck på lägg till i spel.

 

Steg 5 ditt start program kommer upp automatiskt.

 

Steg 6 Tryck på nedladdningar(eller om det redan kommit upp tryck inte på det.)

 

Steg 7 tryck på dom föremål/simmar du vill ladda ner.

 

Steg 8 tryck på Installera(såklart!)

 

Steg 9 Vänta på den att installera och låt den göra sin sak helt enkelt.

 

steg10 När den har nedladdats klart trycker du på ok  och sen har du Föremålet/Simmarna!

 

 

Aja Hejdå ses nån annan gång!

Fråga mig i frågerutan så svarar jag på dom snart

Av Emma E - 4 oktober 2013 13:05

Hej!

Jag är Emma och jag håller på att göra Denna blogg

Så intresserande och snygg som möjligt. Okej lite fakta nu antar jag?

 

Namn:Emma Kristina Maria E(inte mitt riktiga efternamn men håller det hemligt!)

 

Ålder 12 om 6 dagar...

 

Intresse: Piano, SIMS 3!, Och Rita.

 

Jag vet inte riktigt vad mer ni vill veta...

Men jag kan berätta lite om min nuvarande Sims familj.

 

Övrig info: Jag har haft denna familj ganska länge är i typ 6 generationen!

 

Nuvarande Mamma: Autumn Fenderson

  

Autumn Har Egenskaperna:

Bra sinne för humor.

Familjeinriktad.

Snackare.

Karismatisk

Vänlig.

 

Nuvarande Pappa:Gavin Fenderson

Gavin har Egenskaperna:

Modig

Disciplinerad

Familjeinriktad

Ambitiös


Dottern Summer.

(Visst är det ett roligt namn eftersom mamman heter Autumn?)

Summer har Egenskaperna 

Geni

Vänlig.


 

Ja det var den familjen Fenderson.

 

Nu jag älskar att spela denna Familj liksom förut innan alla generationerna Så var det liksom Nytt hushåll typ hela tiden för jag gillade aldrig liksom dom familjerna lika mycke som jag älskar denna och seriöst jag älskar den här!

 

Men ja Det va inte riktigt meningen att De skulle bli en sån stor familj(Familje träd).

Aja nu ska jag spela istället för att skriva!

 

Ha en bra dag med skola(Jag är sjuk) Och Hej då!

 

    

 

Presentation


Jag Heter Emma jag är 11 snart 12. JAG ÄLSKAR SIMS. Just nu håller jag på med typ en speciell familj :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket EP Gillar ni mest.
 Destination
 Drömjobb
 Kvällsnöjen
 Leva livet
 Husdjur
 Rampljuset
 Övernaturligt
 Årstider
 Universitets livet
 Semester paradis

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Chatta med mig och andra


Ovido - Quiz & Flashcards