1001Emma

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Emma E - 6 oktober 2013 17:50

Hej allihopa!

Så jag tänkte just ärsch jag spelar väl Fenderson

för jag installerade just 2 saker 

1. Stadsliv(prylpaket)

2.Rampljus.(Expansionpaket)

 

Och jag tänkte att Summer ska sjunga.

Och kanske  nån annan kan göra nåt...

Men aja jag tänkte Få summer ha en Pojkvän och 

sen bjuda över honom och sen Få dom fylla år men först få henne sjunga :D!

 

 

Aja Hej då!

Av Emma E - 6 oktober 2013 13:47

 

Cynthia Ekenberg

(Vet att det är ett fåningt efternamn för nån som heter Cynthia...)

Aja hon är en total bad ass hon bodde först i sunset valley men nu bor hon i Isla paradiso.

 

Hon blev gravid av Leigton (vet inte riktigt hur man stavar det) sekemoto och hon fick reda på det i isla paradiso Dom var inte ihop men bara "på g"

 

Aja minns inte alla hennes egenskaper

men det var typ

 

Hetlevrad

Kockbegåvning

Prydlig

 

 

Sen minns jag inte aja hejdå!

Av Emma E - 6 oktober 2013 12:09

Jag vill typ sluta med fenderson dom gör

 mig galen just nu för liksom....Seriöst jag kan knappt nämna liksom varför jag hatar dom just nu.

Aja man blir väl trött på 9 generationen och ja det är 9 generationen. 

Aja jag ska göra ett nytt hushåll lite där jag bara provar och det blir nog lite av en serie fast jag vet inte... jag kommer nog inte vad dom skriver...

 

 

förresten jag har sett såna som fokuserar på att föra över gener genom generationerna, och jag har inte riktigt märkt de men alla i fenderson har typ svart hår och mörk blå ögon :D.

Så det är det helt enkelt jag kommer nog radera dom men jag kanske borde göra typ ett foto av

generationen?

 

Nä... Jag raderar dom nog inte för kanske nån dag jag vill spela vidare på dom... aa jag raderar dom inte. Jag gör bara en ny sim. 

 

Förresten När jag får för mina föräldrar hoppas jag att jag kan spela in mig när jag spelar sims :P.

Hoppas Vi ses senare Allihopa Hej då!

Av Emma E - 6 oktober 2013 11:41

Hej Hej!

Så barnet föddes :P

nej men det blev tvillingar en tjej en pojke.

Så det blev ganska stora problem den 

Simsdagen. Så först försökte jag få Autumn

att få Bebisarna fylla år och när hon försöker kommer en av födelsedags tårtorna i eld!

Så jag ringer brand kåren och sen så fyllde

Summer år sen Joakim(Killen som föddes efter summer!) Sen fyllde Spring(Nya tjejen) Och sist William(nya killen) Så ja...

 

Sen var hela köket en stor röra så Autumn städade.Sen fyllde hon och Gavin år( Inte

med födelsedags tårta utan med Testingcheatsenabled True)

 

Gavin tog Spring och William till sängen och Nu sover alla till klockan sju(på morgonen)

Tack gode gud att allt det där är över för ett tag

 

Nu måste jag bara hålla Gavin och Autumn ifrån varandra faktiskt han kommer nog va otrogen tror ja...Sen behöver jag inte oroa mig när dom blir Åldringar för då kan man inte skaffa barn Längre(i sims) 

 

Men ja... 

Vi ses senare Hej då!

Av Emma E - 6 oktober 2013 10:31

Hej!

 

Så första bilden är av Autumn som försöker klämma ut barnet. Andra är med Summer och 

En snögubbe som hon byggde.

Och sen Summer och Hon som delar ut tidningar.

 

Inte molly french men lisette unnås.

Men just nu håller Autumn på att krysta fast undrar vart hon ska föda. 

Sjukhus eller hemma?

 

Jag tror Hemma...

Aja Hejdå!

Av Emma E - 6 oktober 2013 08:22

Så alla här visste typ att Autumn va gravid så

Jag fick henne föda Hemma och det blev en pojke!

Aja så  Både Autumn och Gavin ville ha ett till barn...

 

Så jag gjorde så att Autumn blev gravid igen(Hon vet inte om det än) Denna gång vill jag att det ska bli en tjej igen så det är som sick sack.

 

Men jag låter dom bara ha max 3 barn alltså så har dom kommit till sista barnet nu :D! Men det är ju bra

för att jag brukar köra så att när första barnet blir tonåring blir föräldarna Vuxna. 

 

Förresten märkte att jag skrev fel på den där Reklam saken förlåt mig   .

 

 

Aja hejdå allihopa!!

 

Presentation


Jag Heter Emma jag är 11 snart 12. JAG ÄLSKAR SIMS. Just nu håller jag på med typ en speciell familj :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket EP Gillar ni mest.
 Destination
 Drömjobb
 Kvällsnöjen
 Leva livet
 Husdjur
 Rampljuset
 Övernaturligt
 Årstider
 Universitets livet
 Semester paradis

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Chatta med mig och andra


Ovido - Quiz & Flashcards