1001Emma

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

SKOLA!

Av Emma E - 7 oktober 2013 14:31

Hej!

Så idag gick jag till skolan tillbaks till skolan 

Efter att vara sjuk i 5 dagar.

Så jag håller på med Summer mest just nu för vj alvi(från sunset valley) Och hon är kära :P!

Vilket betyder mer och mer barn och sånt men efter som jag tänker få henne in i sång branschen.

 

och ja ses senare antar jag

Hej då!(Visste inte riktigt vad annars jag ska blogga om)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma E - 16 oktober 2013 11:15

Hej. Så ni som läser detta nåra timmar från nu måste nog undra hur jag "ändrade" bloggen nja... titta på blogg titeln vi är ingen sims blogg längre. För jagspelar inte sims lika ofta numera. så jag tänkte varför ha en simblogg om man aldrig s...

Av Emma E - 11 oktober 2013 11:13

Hej! Så jag märkte att ingen hade tittat in idag så jag bara tänkte blogga lite och förresten idag är det inte min födelsedag men det är min pappas födelsedag. Och ja... jag bara tittar till bloggen och sånt... Och jag tänkte också säga att det...

Av Emma E - 10 oktober 2013 13:06

Hej! så jag är här med Horsie(inte riktigt namn) säg hej Horsie   Hej! jag är Emmas BÄSTIS (hon ville att jag skulle skriva de) haha!!!    Så ja vi väntar här i bibloteket på sista lektionen jag har Hemkunskap, Horsie har Syslöjd. Hor...

Av Emma E - 10 oktober 2013 11:43

Hej! Jag är i skolan och där har dom en dator så jag tänkte ärsch vi har en halvtimma kvar så varför inte blogga! Trots allt är det min födelsedag   ! och jag är alltså i bibloteket med min bästis.   Så ja... fråga mig saker på fråge rutan så...

Av Emma E - 6 oktober 2013 17:50

Hej allihopa! Så jag tänkte just ärsch jag spelar väl Fenderson för jag installerade just 2 saker  1. Stadsliv(prylpaket) 2.Rampljus.(Expansionpaket)   Och jag tänkte att Summer ska sjunga. Och kanske  nån annan kan göra nåt... Men aj...

Presentation


Jag Heter Emma jag är 11 snart 12. JAG ÄLSKAR SIMS. Just nu håller jag på med typ en speciell familj :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket EP Gillar ni mest.
 Destination
 Drömjobb
 Kvällsnöjen
 Leva livet
 Husdjur
 Rampljuset
 Övernaturligt
 Årstider
 Universitets livet
 Semester paradis

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Chatta med mig och andra


Ovido - Quiz & Flashcards