1001Emma

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Emma E - 5 oktober 2013 21:28

Av Emma E - 5 oktober 2013 15:49

Hej!

Så jag har hela tiden viljat ladda ner den på min nya dator men det stog hela tiden "Fel kod" men jag hitta äntligen koden och jag var liksom funkar denna då? och så knäppte jag in den och nu installerar den   !!!

Längta efter den jätte mycke!

 

 

Förresten jag tänker göra om Autum när jag spelar.

Ni kommer nog känna igen hennes ansikte men 

typ allt annat kommer ändras :P.

Makeup, Hår, Kläder. ALLT förutom ansiktet!

 

Förresten vi har kommit till över 200 sidvisningar och unika besökare börjar också öka inte jätte mycke men lite! och men det är en början!

 

Så nu har Lyx och design laddats ner ses senare!

Hej då!

Av Emma E - 5 oktober 2013 15:00

 


Av Emma E - 5 oktober 2013 14:06

 

Ajepp.... 

Så det var det antar jag ... och Barnet föddes inte på Summers födelsedag men jag hoppas dagen efter :D

 

 

Förresten när ni ser den nya bebisen kommer den vara småbarn redan för att i mitt spel blir det jätte laggigt när dom bara är bebisar så när den kommer hem kommer den fylla år   .

 

Bara så ni vet förresten vi har kommit till 132 sidvisningar bara idag!!!

 

Men det dåliga är att det är bara 6 unika besökare men jag vill höja det så om ni tittar på min blogg spendera mer tid på den.

 

Precis som jag gör när jag skriver till er.

Men när vi kommit till 20 kanske jag kan göra nånting till er typ en önske sim eller nåt så säg till era vänner   .

 

Nej ni måste inte men jag tänkte det skulle vara

ganska roligt om ni gjorde det.

 

Aja hejdå igen!

Av Emma E - 5 oktober 2013 12:57

  

Hej igen!

Så jag har byggt ett nytt hus åt Fenderson.

(Mitt nuvarande Hushåll   )


Så jag ska helt enkelt fixa lite mer saker dock men

annars är den typ helt klar! Man ser inte Rummen helt(på dom mesta) Men jag försökte nämligen 

göra det så litet som möjligt :D.

 

Jag gjorde Summers barnrum(alltså för när hon blir barn istället för småbarn) Och hon växer upp om en 1 sim dag! Och Autumn föder barnet om antingen 2 eller 1 sim dag. :) Och därför gjorde jag också ett bebis rum åt honom eller henne.

Men jag tog ett äppel träd(Redan moget) 

 

För att det sägs om man äter äpplen(i sims) så får man en pojke och jag vill verkligen att det ska bli en pojke och en tjej :D och när Summer föddes

Blev jag riktigt glad för då visst jag inte om det där med äpplen men jag ville verkligen att det skulle bli en Tjej :D.

 

Myten helt: Om man äter 4 vatten meloner eller mer får man en Tjej om man vill ha en pojke gör man  det samma men med äpplen!

 

Jag kände verkligen för att skriva det är därför detta blev så långt. Plus jag är sjuk vad annars ska jag göra?

 

Fråga mig frågor och så ses vi snart Allihopa!

Av Emma E - 5 oktober 2013 09:18

Så lite musik för er   

Om nån faktiskt vill veta nåt om mig så får ni fråga i fråge saken för jag vet inte vad jag  ska skriva men jag Ska spela lite sims nu så att ni kan få lite bilder Men jag tänker på att göra en av dom Serierna.

 

Ni har ett val

Mellan  Serier(Ni ge mig en ide om ni vill)

Eller Veckans blogg.

 

Alltså Antingen Ett episode av serien varje vecka

eller En ny blogg varje vecka som jag tycker är bra.

 

Jag vill Helst göra serie För att nu vet jag hur man tar screenshots av sims. Men Erat val.


Jag har Bestämmt att göra serie och har gjort 2 simmar som ni för se snart


Hej

Av Emma E - 5 oktober 2013 07:45

Så igår kommenterade Smiley igen och 

Jag måste bara tacka för jag prova nyss att göra

det och det fungera jag kan bevisa :P

 

Där är lilla Summer som ni kanske ser :D

Jag tänkte ta foto på Autumn och Gavin

men på nåt sätt såg Gavin lite arg ut...

Men detta blir nog ett långt inlägg hoppas jag.

Så jag kommer ha så här (skrivläge)

hej då ens så länge

 

Så jag är tillbaks och har gjort om Autumn och Gavins Rum här får ni före och efter.

  

Känns lite mer mognare på nåt sätt Jag kommer sätta in bilder i dom dära digitala bilderna snart.

aja har lite mer foton nu som ni kanske vill se...

 

 

Okej nu så hur man gör detta är

 

1.trycker ner shift ctrl och  C   så kommer

Fusklådan upp och då skriver

du in "Testingcheatsenabled True"

 

2.Tryck ner på brevlådan med shift.

 

3. Tryck på "föremål" och sen på radera.

 

4.Sen ta upp fuskrutan igen och skriv in "buydebug"

 

5. gå in på köpläge sen ta på "sortera efter funktion"

 

6. Då kommer det komma en till, gå på den som har 3 prickar på sig.

 

7.Hitta en till brevlåda och tadaaa!

 

Aja Hejdå!


Presentation


Jag Heter Emma jag är 11 snart 12. JAG ÄLSKAR SIMS. Just nu håller jag på med typ en speciell familj :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket EP Gillar ni mest.
 Destination
 Drömjobb
 Kvällsnöjen
 Leva livet
 Husdjur
 Rampljuset
 Övernaturligt
 Årstider
 Universitets livet
 Semester paradis

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Chatta med mig och andra


Ovido - Quiz & Flashcards